کد خبر: ۹۷۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
تعداد بازدید: ۹۲
سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که در روزهای اخیر برخی افراد کاسب، دلال و عاشق پست و مقام با نمایندگان درباره وزرای پیشنهادی تماس گرفته و حتی از جلسه با فلان وزیر سخن می‌گویند؛ وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند.

سلیمی: وزرای پیشنهادی مراقب دلالان و عاشقان پست و مقام باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز سه شنبه مجلس در تذکری گفت: از مدیریت مجلس تشکر می‌کنم که در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دیگر راهروهای مجلس محل رفت و آمد برخی افراد کاسب برای لابی‌کردن نیست.

وی افزود: در این بین برخی افراد کاسب، دلالان، کارچاق‌کنان و عاشقان پست و مقام در این چند روز به نمایندگان پیامک می‌دهند و گاه به نمایندگان زنگ می‌زنند که مثلا با فلان وزیر جلسه گذاشتند.

نماینده تهران خطاب به وزرای پیشنهادی گفت: وزرای پیشنهادی مراقب این افراد باشند و در جلساتی که بیرون از مجلس می‌گذارند، شرکت نکنند. آنها کارچاق‌کن‌هایی هستند که به دنبال پست و مقامند البته که مجلس با دقت و جدیت و با عنایت به مسائل تخصصی و فنی صلاحیت‌ها را بررسی کرده و اجازه به چنین افرادی نمی‌دهند که به دنبال پست و مقام هستند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس جلسه در پاسخ به این تذکر گفت: مجلس در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دقت و برنامه‌ریزی داشته که در سال‌های اخیر بی‌بدیل بوده‌ است. ان شاءالله مجلس هم با عقلانیت عمل کند و این افراد نمی‌توانند نفوذی در ذهن، فکر و اندیشه نمایندگان داشته باشند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: