کد خبر: ۹۷۵۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۱۲۶
این زباله های تر و خشک، توسط کارگران تفکیک زباله پیمانکار شهرداری ابتدا از درون سطل‌های آشغال به کف خیابان و پیاده رو منتقل می‌شود و سپس در انظار عمومی، در میان وسایل نقلیه عبوری و عابران پیاده، تفکیک می‌شوند!

جای خالی شهرداری در شهر؛ کثیفی معابر ولنجک و گلایه اهالی از زباله‌های جمع نشده/ عکسبه گزارش خبرآنلاین از شرق، تصور کنید برای پیاده‌روی عصرگاهی و غروب پس از یک روز شلوغ کاری، از درب منزل خارج می‌شوید و با تلی از زباله همراه با بوی متعفن روبرو می‌شوید. در تمام مسیر پیاده‌روی، مجبور هستید از میان زباله‌های تر و خشک و شیرابه‌ها عبور کنید و اگر از کارگر تفکیک زباله درباره چرایی پخش کردن محتویات سطل زباله در معابر بپرسید با تمسخر می گوید: "شکایت کنید!".

این را شهروندان ناحیه ۲ منطقه یک در محله ولنجک می‌گویند. به اعتقاد آن‌ها کثیفی معابر، سلامتی و امنیت روانی ساکنان این محله را هدف گرفته است.

این زباله های تر و خشک، توسط کارگران تفکیک زباله پیمانکار شهرداری ابتدا از درون سطل‌های آشغال به کف خیابان و پیاده رو منتقل می‌شود و سپس در انظار عمومی، در میان وسایل نقلیه عبوری و عابران پیاده، تفکیک می‌شوند! ساعت‌ها بعد، رفتگران شهرداری باقی مانده‌های اصلی را جارو می کنند، اما پیشتر بخشی از این زباله‌ها از طریق باد و وسایل نقلیه عبوری میان شمشادها، درختان، پیاده روها و حیاط منازل پخش شده اند.

ساکنین محله ولنجک، انتظار دارند با تبیین راهکارهای مناسب برای پیمانکاران تفکیک زباله و تصحیح شیوه های تفکیک زباله های تر و خشک به جای انتقال آنها از سطل زباله به معابر، نحوه جمع آوری پسماند و وضعیت پاکیزگی این محله توریستی در شمال شهر تهران بهبود یابد.

جای خالی شهرداری در شهر؛ کثیفی معابر ولنجک و گلایه اهالی از زباله‌های جمع نشده

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: