کد خبر: ۹۷۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
تعداد بازدید: ۵۳
نماینده قائنات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان تعزیرات، از وزیر پیشنهادی دادگستری خواست که فکری برای سازمان تعزیرات بکند.

اسحاقی: «رحیمی» فکری برای سازمان تعزیرات کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سلمان اسحاقی در جلسه نوبت صبح امروز دوشنبه مجلس و در جریان بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی چهاردهم، به عنوان مخالف امین‌حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری اظهار کرد: سازمان تعزیرات از متولیان کنترل کیفیت و کمیت بازار است که سوء‌مدیریت باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده است.

وی اضافه کرد: درد ما تحریم نیست چون تحریم یک ابزار خباثت و سلاح در دست دشمن است. درد ما از سوء‌مدیریت‌هایی است که مردم را با چالش‌هایی مواجه کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با یادآوری وظایف سازمان تعزیرات گفت: ما در شرایط فعلی با گران‌فروشی و قاچاق مواجه هستیم و بازار هرطور که می‌خواهد قیمت‌گذاری می‌کند بعد از حذف ارز ترجیحی هم سازمان تعزیرات اجازه افزایش قیمت‌ها را داد.

اسحاقی در پایان گفت: اگر بنزین گران شود سازمان تعزیرات چه خواهد کرد؟ اگر اتحادی بین متولیان بازار نباشد حتی پفک هم گران می‌شود؛ آقای رحیمی فکری برای سازمان تعزیرات کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: