کد خبر: ۹۷۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۴۹
ناهید کیانی درباره حضورش در المپیک پاریس صحبت کرد.

واکنش ناهید کیانی به مبارزه با کیمیا علیزاده؛ می‌خواستم او هم مدال بگیرد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ناهید کیانی در المپیک پاریس عملکرد درخشانی داشت و توانست مدال نقره را کسب کند. یکی از اتفاقات مهم حضور او در المپیک مبارزه با کیمیا علیزاده و پیروزی مقابل او بود و توانست انتقام شکست دوره قبلی را هم بگیرد.

دختر تکواندوکار ایرانی در گفتگو با طرفداری در خصوص مبارزه با کیمیا علیزاده گفت: «خب کیمیا دوست صمیمی من بوده و قطعا هیچ‌کس ترجیح نمی‌دهد مقابل دوست صمیمی‌اش مبارزه کند اما بعد از پیروزی مقابل کیمیا، قسمتی از انگیزه من برای فینال رفتن، باز خود کیمیا بود چون در این صورت او هم می‌توانست مدال بگیرد و هر دو نفرمان روی سکو باشیم؛ خداراشکر همین اتفاق هم افتاد. خیلی برای او خوشحالم و البته این حسی که با دوست صمیمی‌ات بازی داری هیچوقت تغییر نمی‌کند. همیشه در زمین و حین مسابقه یک حس عجیبی داری.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: