کد خبر: ۹۷۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۵۱
سخنگوی وزارت دفاع گفت: برنامه‌های امیر نصیرزاده در چارچوب تدابیر فرماندهی کل قوا و سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح است که با احکام برنامه هفتم و اسناد بالادستی حوزه دفاعی، هماهنگ است و انتظار می‌رود رای اعتماد بالای نمایندگان مجلس را به وی به همراه داشته باشد.

سخنگوی وزارت دفاع: انتظار داریم مجلس رای اعتماد بالایی به امیر نصیرزاده بدهدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، سردار رضا طلایی‌نیک درباره سوابق و برنامه‌های امیر عزیز نصیرزاده در وزارت دفاع، گفت: امیر نصیرزاده از فرماندهان موفق ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با خدمت در نیروی هوایی ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح دارای تجارب مناسب در حوزه دفاعی است.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: سوابق و تجارب مدیریتی، شناخت و تعامل امیر نصیرزاده با مجموعه‌های نیروهای مسلح و رویکرد برنامه‌محوری او می‌تواند در اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استمرار اقدامات تحولی جاری در این وزارتخانه و صیانت از عملکرد جهشی دوره سیزدهم موثر باشد.

طلایی‌نیک با اشاره به برنامه‌های امیر نصیرزاده برای وزارت دفاع، گفت: برنامه‌های امیر نصیرزاده در چارچوب تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های ستاد کل نیروهای مسلح و هماهنگ با احکام قانون برنامه هفتم و اسناد بالادستی حوزه دفاعی، جامعیت خوبی دارد و انتظار می‌رود با توجه به بررسی و استقبال نمایندگان در کمیسیون‌های مجلس، رای اعتماد بالا کسب کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: