کد خبر: ۹۷۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۵۴
یک فعال سیاسی اصلاح طلب، تاکید کرد: انتظار می رود همان طوری که آقای پزشکیان فضا را برای افراد افراطی باز نکرد، مجلس نیز فضا را برای افراطیون در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باز نکند.

به گزارش خبرداغ ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی ابطحی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت کمک مجلس به رئیس جمهور برای تشکیل دولت وفاق ملی، بیان کرد: رئیس جمهور در انتخاب وزرا تلاش خوبی انجام داد تا یک لیستی از اعضای کابینه به مجلس ارائه کند که رنگ و بوی وفاق ملی را داشته باشد. از سوی دیگر رئیس جمهور تلاش کرد تا لیستی ارائه کند که از جریان های افراطی دور باشد تا این وفاق بتواند شکل بگیرد.

وی اظهار کرد: بدترین دشمن وفاق و همدلی افراطیون مختلف هستند. رئیس جمهور در انتخاب اعضای کابینه به این دو نکته توجه داشت. در این کابینه هم افراد از جناح های مختلف حضور دارند و هم افراطی ها در آن حضور ندارند. رئیس جمهور نیز صراحتا اعلام کرد که کابینه بنده، کابینه وفاق ملی است. آقای پزشکیان در حقیقت نقش خود را برای تشکیل دولت وفاق ملی ایفا کرده است. مجلس نیز باید مراقب باشد تا بدنه اصلی و کارشناس مجلس در خصوص صلاحیت و برنامه وزرای پیشنهادی تصمیم بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: همان طوری که آقای پزشکیان فضا را برای افراد افراطی باز نکرد، انتظار می رود مجلس نیز فضا را برای جریان های افراطی باز نکند. مجلس باید با نگاه همدلی و همکاری برنامه های وزرا را بررسی کند. به دنبال اتفاقی که رخ داد حدود دو الی سه ماه است که  امورات کشور دچار ضعف شده است. انتظار می رود با تشکیل هرچه سریع تر کابینه دولت این رخوت به پایان رسیده و دولت چهاردهم هرچه سریع تر بتواند کار جدی خود را آغاز کند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: