کد خبر: ۹۷۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۵۱
نماینده بافق و مهریز با انتقاد از برجام گفت: آقای عراقچی چرا قرارداد یکطرفه برجام را امضا و اجرا کردید که طرف مقابل از آن خارج شده و بعد هم اجرا نکند.

صباغیان: چرا قرارداد یکطرفه برجام را امضا کردید؟به گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم، به عنوان مخالف عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه گفت: بنده دولت چهاردهم را قبول دارم و از اکثر وزرا حمایت کردم. مخالفتم با آقای عراقچی از این بابت است که چطور شما به عنوان فردی کارکشته و صاحب تجربه در کنار آقای ظریف با همین ویژگی‌ها قرارداد برجام را امضا کردید که نتیجه‌اش به اینجا کشیده شده است.

وی افزود: شما قراردادی امضا کردید و بعد تمام تعهدات را اجرا کردید اما طرف مقابل اجرا نکرد. اینکه بگوییم ترامپ خارج شد قابل دفاع نیست چون شما با دشمنی روبه‌رو بودید که تجربه بدعهدی او را داشتید. پس باید شرایط را در نظر می‌گرفتید لذا مشخصاً سوالم این است که چطور قراردادی امضا و اجرا شده که ما تعهداتمان را عمل کردیم اما طرف مقابل پایبند تعهداتش نبود.

این نماینده مجلس همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات کشور و اولویت‌های دولت گفت: اصلاح ساختار سیاسی و اداری مهمترین مولفه برای رفع مشکلات کشور است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: