کد خبر: ۹۷۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۵۶
عضو جبهه پایداری، در واکنش به اظهارات مسعود پزشکیان در مجلس، نوشت: جلسه رأی اعتماد وسخنرانی آقای پزشکیان تمام شد. مثل اینکه یک نوار را به عقب برده باشید!

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حمید رسایی، عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات مسعود پزشکیان در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و نوشت: 

جلسه رأی اعتماد و سخنرانی آقای پزشکیان تمام شد. مثل اینکه یک نوار را به عقب برده باشید! مجددا درحال شنیدن همان حرف‌ها که درجلسه تنفیذ، تحلیف شنیدیم به همراه تپق‌های مکرر که درنهایت هم گناهش افتاد گردن نمایندگان! آقای پزشکیان خودش حوصله خواندن متن را نداشت گفت نمایندگان حوصله ندارند! 

 

حمله رسایی به پزشکیان از توئیتر فیلترشده /گناه تپق های مکرر پزشکیان افتاد گردن نمایندگان /خودش حوصله نداشت گفت نمایندگان بی حوصله اند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: