کد خبر: ۹۷۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۰
بانک مرکزی اعلام کرد که زائران اربعین می توانند از طریق پست بانک وام ۵ میلیون تومان بگیرند.

زائران اربعین وام ۵ میلیون تومانی می‌گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ پست بانک ایران به منظور تسهیل خدمات به زائران اربعین امسال، به هر زائر واجد شرایط مبلغ پنج میلیون تومان وام ارائه می‌دهد.

تسنیم در خبری نوشت:داوود قزلباش - مدیر امور شعب استان‌ها پست بانک - با اشاره به تسهیلات ارائه شده و خدمات پست بانک برای زائران اربعین ۱۴۰۳ گفت: در رابطه با ارائه خدمات ارز اربعین ۲۱۵۰ شعبه پست بانک در سرتاسر نقاط کشور آماده ارائه ارز اربعین هستند که ۶۵ درصد از شعب بانکی منتخب ارائه ارز اربعین در کشور را شامل می‌شود.

طبق اعلام بانک مرکزی، وی در ادامه به امکان ثبت نام زائران به صورت حضوری و غیر حضوری در این بانک اشاره کرد و گفت: کسانی که به هر دلیلی نتوانسته به صورت غیر حضوری فرایندهای ثبت نام و خرید ارز اربعین خود را انجام دهند، می‌توانند با مراجعه به شعب بانکی پست بانک، هم فرایند ثبت نام خود را به صورت حضوری انجام داده و هم ارز مورد تقاضای خود را دریافت کنند.

۷۳ درصد زائران متقاضی ارز از مناطق روستایی هستند

مدیر امور شعب استان‌ها پست بانک افزود:‌ در سال گذشته ۹۸۵ باجه بانکی در پست بانک خدمات ارائه ارز اربعین ارائه دادند که امسال تعداد به بیش از دو برابر و تعداد ۲۱۵۰ شعبه افزایش یافته و تا امروز بیش از ۳۵۰ هزار نفر برای دریافت ارز اربعین در پست بانک ثبت نام کرده و بیشتر آنها نیز ارز خود را دریافت کرده‌اند که مطابق برآورد، حدود ۹۰ میلیارد دینار ارز به متقاضیان ارائه شده است و ۷۳ درصد از ثبت نام کنندگان از مناطق روستایی هستند که ارز مورد نیاز آنها پرداخت شده است.

قزلباش در پایان اظهار کرد: پست بانک ایران، به منظور تسهیل حال شرایط زائران اربعین امسال، مبلغ پنج میلیون تومان وام به ازای هر زائر واجد شرایط اختصاص داده است که سرپرستان خانوار می‌توانند تا سقف ۱۵ میلیون تومان، برای خود و دو نفر از افراد تحت پوشش خود وام اربعین دریافت کنند. همچنین سازمان‌ها و نهادهایی که شبکه کارکنان آنها حقوق خود را از طریق پست بانک دریافت می‌کنند، می‌توانند با ارائه لیست سازمانی خود، اسامی زائران مورد نظر در جهت دریافت وام اربعین امسال، معرفی کنند تا فرایند پرداخت وام اربعین آنها انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: