کد خبر: ۹۷۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۴۹
رییس هیات‌مدیره و رییس کمیته امور ایثارگران بانک تجارت همزمان با فرا رسیدن سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس ، در پیامی این روز تاریخی و بزرگ را تبریک گفت.
آزادگان آینه تمام‌نمای صبر و مقاومت مردم ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  مدیریت روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، متن پیام مرتضی‌ ترک‌تبریزی به این شرح است:


به‌نام خدا
صبر و استقامت آزادگان به اسلام آبرو بخشید "مقام معظم رهبری"


بیست و شش مرداد همواره خاطره بازگشت غرورآفرین و شکوهمند آزادگان سرافراز و یادگاران هشت سال دفاع مقدس را به آغوش گرم میهن اسلامی تداعی می‌کند.

آزادگان براستی آینه تمام‌نمای صبر و مقاومت و اسطوره‌های ایثار و رشادتند که در مکتب انقلاب اسلامی سرمشق شجاعت و استقامت را آموختند و نمادی ماندگار و الگوی جاودانه در دفاع از کیان این سرزمین نام گرفتند.

افتخار بانک تجارت حضور و فعالیت ارزشمند تعدادی از آزادگان عزیز در واحدهای مختلف این بانک است که بواقع در عرصه کار و خدمتگزاری نیز الگویی برای همگان به شمار می روند .

با گرامیداشت یاد و خاطره سید اسرای دربند، حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، این روز عزیز و غرورآفرین را به تمامی آزادگان سرافراز میهن به‌ویژه همکاران شاغل و بازنشسته آزاده بانک بزرگ تجارت تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و عزت روز افزون شما و خانواده ارجمندتان را از درگاه قادر متعال مسئلت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: