کد خبر: ۹۷۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
تعداد بازدید: ۱۱۴
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به نقل از وزیر پیشنهادی کشور گفت که هیچ فردی او را به رئیس جمهور معرفی نکرده است.

چه کسی سردار مومنی را برای وزارت کشور به پزشکیان پیشنهاد داد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در تشریح نشست صبح امروز، این کمیسیون که با حضور گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت کشور برگزار شد، درباره نحوه معرفی اسکندر مؤمنی به‌عنوان وزیر پیشنهادی کشور بیان کرد: آقای مؤمنی در این رابطه تأکید داشت که؛ "هیچ‌کس بنده را به آقای پزشکیان معرفی نکرد بلکه آشنایی بنده با آقای پزشکیان به زمان گذشته و در دانشگاه تبریز بازمی‌گردد، ازاین‌رو آقای پزشکیان بنده را برای سمت وزارت کشور در نظر گرفت".

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: آقای مؤمنی در رابطه با انتخاب استانداران و فرمانداران تصریح داشت که؛ "رئیس‌جمهور معیارها و شاخص‌هایی را به بنده اعلام کردند و تأکید داشتند که اگر فردی چنین شاخصه‌هایی را داشت به‌عنوان گزینه استانداری یا فرمانداری معرفی شود و افراد فعلی نیز اگر دارای مشخصه مذکور بودند در جایگاه خود ابقاء شوند".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: