کد خبر: ۹۷۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۱۹
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایطی که امروز کشور دارد، کلیه وزارتخانه ها نیازمند وزرایی بوده که با برنامه به میدان آمده و برای حل مشکلات کشور گام بردارند.

یوسفی: کلیه وزارتخانه‌ها نیازمند وزرایی با برنامه استبه گزارش خبرداغ ؛ مجتبی یوسفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ویژگی هایی که وزرای کابینه دولت چهاردهم باید داشته باشند، بیان کرد: وزرای پیشنهادی دولت به مجلس معرفی شده‌اند . مجلس نیز قطعا همکاری لازم را با دولت خواهد داشت تا کابینه تشکیل شود.

وی اظهار کرد: باتوجه به شرایطی که امروز کشور دارد، کلیه وزارتخانه ها نیازمند وزرایی بوده که با برنامه به میدان آمده و برای حل مشکلات کشور گام بردارند. حل مشکلات مردم  به ویژه در حوزه اقتصادی نیازمند وزرایی کارآمد و متخصص همراه با برنامه است.

وی باتوجه به «دریای مطالباتی که در حوزه راه و شهرسازی وجود دارد» گفت: وزیر راه و شهرسازی باید یک ژنرال واقعی باشد. نه فردی که صرفا علاقه مند است که وزیر راه و شهرسازی شود. در وزارت راه و شهرسازی حل مشکلات معیشتی رانندگان برون شهری بار و مسافر یک ضرورت است. توجه به مسائل و مشکلات افرادی که در حوزه صنعت حمل و نقل هوایی، ریلی و دریایی تلاش می‌کنند نیازمند برنامه است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: توسعه فرودگاه ها و تبدیل ایران به هاب منطقه ای ارتباطی نیازمند یک ژنرال واقعی است. اجرای برنامه واقعی مبتنی بر اسناد بالادستی مانند برنامه هفتم و قوانین مصرح ژنرال واقعی می خواهد که یک کارنامه مشخص داشته باشد. ما نباید به عقب برگردیم.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: