کد خبر: ۹۷۴۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲
تعداد بازدید: ۱۲۷
مسعود پزشکیان، فرزانه صادق مالواجرد را به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به مجلس معرفی کرده است.

وزیر راه و شهرسازی پیشنهادی دولت چهاردهم کیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نامه معرفی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم جهت بررسی صلاحیت و اخذ رای اعتماد در مجلس اعلام وصول شد و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه)،‌ متن نامه معرفی وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را اعلام کرد که در آن فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه وشهرسازی معرفی شده است.

فرزانه صادق مالواجرد، معمار و شهرساز ایرانی است که در حوزه‌های مدیریت شهری و سیاست‌گذاری مرتبط با معماری و شهرسازی فعالیت دارد و در کارنامه‌ فعالیت خود مشارکت در پروژه‌های مهم شهری را ثبت کرده است.

پیش از این به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی در دوره محمد اسلامی - وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم - در این وزارتخانه فعالیت داشته است.

او همچنین به عنوان استاد دانشگاه و محقق نیز در رشته‌های مرتبط با معماری و شهرسازی به تدریس و پژوهش پرداخته است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: