کد خبر: ۹۷۴۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۲۰
رئیس جمهور، احمد میدری را به عنوان گزینه پیشنهادی تصدی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کرد.

گزینه پیشنهادی تصدی وزارت کار کیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی نامه معرفی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم جهت بررسی صلاحیت و اخذ رای اعتماد در مجلس اعلام وصول شد که نام «احمد میدری» به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت کار به چشم می‌خورد.

احمد میدری که زمانی در سمت معاون وزیر رفاه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشغول فعالیت بود اکنون به عنوان وزیر پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم برای بازگشت به ساختمان وزارت کار به مجلس معرفی شده است.

وی متولد ۱۳۴۲ در آبادان دارای دکترای تخصصی اقتصاد و کارشناسی ارشد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه تهران است و سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه شهید چمران اهواز را در کارنامه خود دارد.

میدری در دولت یازدهم با حکم علی ربیعی ـ وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ـ به سمت معاون رفاه اجتماعی وزارتخانه منصوب شد و همزمان به عنوان دبیر هیات امنای تامین اجتماعی فعالیت کرد. او از سال ۱۳۹۶ ریاست کمیته آمار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را نیز برعهده گرفت.

گزینه پیشنهادی مسعود پزشکیان برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیش‌تر نماینده مردم آبادان در دوره ششم مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بوده و در جریان انتخابات زودهنگام چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان مشاور اقتصادی مسعود پزشکیان در برنامه میزگرد اقتصادی شبکه یک سیما حضور یافت.

به گزارش ایسنا،‌ وی دارای سوابق آموزشی و پژوهشی و آثار و تالیفات متعددی است و مشاور قائم مقام وزیر اقتصاد، عضویت در هیات مدیره بیمه دانا و عضویت در شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان از دیگر سوابق وی در دوران مسئولیت به شمار می‌رود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: