کد خبر: ۹۷۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۳
به‌دلیل افزایش کم‌سابقه دمای هوا و به‌منظور حفظ سلامت هموطنان، بر اساس تصمیم شورای هماهنگی بانک‌ها، شعب و ستاد بانک تجارت در استان تهران و البرز تعطیل و ساعت کاری در ۱۳ استان کشور در روز چهارشنبه هفدهم مردادماه از ساعت 6 الی 10 صبح اعلام شد.

تعطیلی واحدهای ستادی و شعب بانک تجارت در استان های تهران و البرز و اعلام ساعت کار ۱۳ استان کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، با اعلام شورای هماهنگی بانک‌ها، به‌دلیل تداوم گرمای شدید و به‌منظور حفظ سلامتی هموطنان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه واحدهای صف و ستاد در استانهای تهران و البرز در روز چهارشنبه هفدهم مرداد ماه تعطیل خواهند بود. بر همین اساس در استان‌های مذکور شعب کشیک از ساعت ۸ الی ۱۰ صبح به مشتریان خدمت رسانی می‌کنند.

علاوه بر این، فعالیت تمامی واحدهای ستادی و شعب این بانک در سیزده استان سمنان، قم، خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، یزد و مرکزی در روز چهارشنبه هفدهم مردادماه از ساعت 6 تا 10 صبح خواهد بود.

 

 

  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: