کد خبر: ۹۷۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
تعداد بازدید: ۱۳۰
شهرام دبیری، معاون امور مجلس رئیس‌جمهور اخیرا گفته است: رئیس‌جمهور محترم به صراحت اعلام کرده‌اند که اعضای هیئت وزیران را با نظر حضرت آقا و تایید معظم‌له معرفی خواهند کرد، از این‌رو وظیفه داریم با برقراری تعامل حداکثری با نمایندگان نظر آنها را برای رای اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی جلب کنیم.

کیهان: رهبری در انتخاب اعضای کابینه دخل و تصرفی ندارند/ معاون پارلمانی امری موهوم را القا می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روزنامه کیهان نوشت: وی همین مضمون را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی هم منتشر کرد.
لازم به ذکر است، موضوعی که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مطرح کرده، امری موهوم را القا می‌کند زیرا رهبر معظم انقلاب توصیه‌هایی را درباره ملاک‌های انتخاب اعضای کابینه داشته‌اند اما دخل و تصرفی در انتخاب کابینه دولت‌ها ندارند و مسئولیت این امر با رئیس‌جمهور و مجلس است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: