کد خبر: ۹۷۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۱۱۳
سرعت طوفان در زابل به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسید.

سرعت طوفان در این شهر به ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت رسیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت بامداد امروز سه شنبه زابل را درنوردید.

محسن حیدری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: گرد و غبار حاصل از آن شعاع دید افقی را به یک‌هزار و ۲۰۰ متر کاهش داد و در شهرستان زهک بیشینه سرعت باد به ۷۳ کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی را در ایستگاه هواشناسی تا یک‌هزار متر کاهش داد.

وی ادامه داد: غبار حاصل از طوفان منطقه سیستان دید افقی را در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۲ هزار و ۵۰۰ متر، نصرت آباد ۲هزار متر و میرجاوه سه هزار متر کاهش داد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در شمال استان وزش بادهای ۱۲۰روزه تا پایان هفته تداوم داشته و در این مدت در نواحی مرکزی، نوار غربی و مرز شرقی استان وزش باد با شدت کمتر نسبت به نواحی شمالی و افزایش غبار پیش بینی می شود.

وی به شهروندان توصیه کرد: از تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری و احتیاط در ترددهای جاده‌ای و محافظت از گلخانه‌ها و محصولات توصیه می‌شود و از کار در ارتفاعات جدا پرهیز کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: