کد خبر: ۹۷۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۷۳
مربی فصل گذشته استقلال در سفر به ترکیه این تیم را همراهی نخواهد کرد.

غیبت یاغی استقلال در سفر به ترکیهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی هاشمی‌نسب به عنوان یار قدیمی نکونام فصل گذشته در استقلال حضور داشت اما برای فصل جدید هنوز در تمرینات این تیم حضور پیدا نکرده و قراردادی هم امضا نکرده است.

به نقل از خبر ورزشی، با توجه به اینکه کلاس‌های مربیگری هاشمی‌نسب چند روزی است به اتمام رسیده است، انتظار می‌رفت او به کادرفنی استقلال اضافه شود اما این اتفاق هنوز رخ نداده است.

طبق اطلاعات رسیده نام هاشمی‌نسب در لیست مسافران سفر به ترکیه دیده نمی‌شود و او همراه تیم به این کشور نمی‌رود. شاید هاشمی‌نسب با امضای قرارداد به ترکیه سفر کند اما او حداقل در روز اول سفر به این کشور غایب خواهد بود.

پیش تر در خبرورزشی نوشته بودیم که احتمالا هاشمی‌نسب تمایلی به ادامه همکاری با جواد نکونام نداشته باشد و غیبت او در سفر به ترکیه نیز بار دیگر این موضوع را بر سر زبان‌ها انداخته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: