کد خبر: ۹۷۴۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۴۵
پیشکسوت استقلال معتقد است که نبود VAR در لیگ برتر باعث ایجاد حواشی بیشتر در بازی ها می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ ایمان گودرزی؛ علیرضا واحدی نیکبخت یکی از یاغی های فوتبال ایران به حساب می‌آید. او اما همیشه خودش را یک استقلالی می داند و در مصاحبه های مختلف گفته که قلبش آبی است. نیکبخت که به تازگی کلاس های مربیگری‌اش را پشت سر گذاشته است معتقد است که مربی های تکراری باید از چرخه تیم های لیگ برتر کنار بروند و نیروهای جوان به لیگ برتر تزریق شوند. به بهانه شروع فصل جدید و تغییرات در باشگاه استقلال با بازیکن سابق این تیم هم کلام شدیم که در ادامه آن را می خوانیم

استقلال برای شروع فصل با چند بازیکن اصلی تیم تمدید کرده و بازیکنانی مثل رامین رضاییان را جذب کرده است، عملکرد باشگاه را در این مورد چطور ارزیابی می کنید؟

تا حدودی اخبار را دنبال کرده‌ام اما به طور دقیق در جریان نیستم که چه بازیکنانی را جذب کرده و با کدامشان تمدید کرده است. یکی از بازیکنانی که جداییش من را ناراحت کرد صالح حردانی بود، هم از نظر سن و هم از نظر فنی او بازیکنی بود که می توانست تا 10 سال این پست را برای استقلال بیمه کند.

در مورد نیمکت استقلال چه نظری دارید؟

 من برای سرمربی و کادر فنی احترام زیادی قائلم و بدون رودربایستی باید بگویم که او بود که در کنار جواد نکونام حواشی را جمع می کرد خوشحالم که به تیم برگشته و قرار است فصل آینده نیز روی نیمکت استقلال حضور داشته باشد.

 

میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی و همچنین بودن یا نبودن VAR مسائل قابل بحث فصل آینده هستند.

اگر VAR نباشد مثل سال های گذشته می بینیم که اعتراضات به داوری پایان ندارد. فکر می کنم در حال حاضر داوران ایرانی در حال آموزش هستند و امیدوارم از ابتدای فصل یا در زودترین زمان ممکن شاهد نصب کمک داور ویدیویی در ورزشگاه ها باشیم تا هم اعتراضات کم شود و هم از نظر بین المللی وجهه بدی برای ما وجود نداشته باشد. در مورد میزبانی درست است که ورزشگاه تختی یکی از ورزشگاه های خوب کشورمان است البته نمی دانم در حال حاضر شرایط میزبانی تمام بازی های فصل دو تیم را دارد یا خیر، اما اینکه برای بازسازی ورزشگاه آزادی که ورزشگاه اصلی کشور ما است این همه زمان تلف شود اصلا جالب نیست. می بینیم که عربستان در عرض چند ماه ورزشگاه می سازد اما ما نمی‌توانیم از ورزشگاه آزادی استفاده کنیم نشان از ضعف فوتبال ما دارد. باید این مسائل حل شود و سرعت کار بالا برود. ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشورمان داریم.

هاشمی‌نسب حواشی استقلال را جمع می‌کند!

 

کلاس های مربیگریتان تمام شد، به زودی شما را در لیگ برتر خواهیم دید؟

بله تمام شد و جا دارد از زحمات مدرسان هم تشکر کنم. این کلاس برای ما که کار مربیگری می‌کنیم بار فنی بالایی دارد. سه نسل این جا هستند و تجربه بسیار خوبی بود؛ همبازیانم و نسل بعد از من که ارتباط‌های خوبی با هم گرفتیم. اما باید این کلاس‌ها بازدهی و نتیجه داشته باشد. در مورد حضور در لیگ برتر به نظرم همان طور که بعد از هر دوره، تیم‌ها با تغییراتی که در نفرات‌شان می‌دهند به نوعی پوست‌اندازی می‌کنند. در عرصه مربیگری هم باید همین طور باشد. اینکه مدرک بگیریم و مثل خیلی‌ها در خانه بنشینیم و مربیان تکراری هر سال با یک تیم جدید قرارداد ببندند که فایده ندارد.  مدیران ما باید به مربیان جوان اعتماد کنند و با رابطه مربی نیاورند. اما متأسفانه اکثر مربیان ما از طرف برخی مسئولان استانی‌شان حمایت می‌شوند و یکسری مثل ما که کسی اطراف‌مان نیست بدون تیم می‌مانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: