کد خبر: ۹۷۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
تعداد بازدید: ۷۸
در بخشی از گفت و گوی سایت رسمی رهبر انقلاب با رئیس جمهور منتخب، از او درباره هالوژن های محل جلسات ساختمان ریاست جمهوری پرسیده می شود:

پزشکیان، چراغ های هالوژن سالن جلسات ریاست جمهوری را برای اولین بار روشن کرد /وقتی مشکل انرژی داریم، نباید اینجا با خیال راحت از برق استفاده کنیمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روز گذشته گفتگوی سایت دفتر رهبر انقلاب با مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب منتشر شد. در بخشی ازاین گفتگو به حساسیت رئیس جمهوری منتخب به مصرف برق ساختمان ریاست جمهوری اشاره شده است.

این بخش از گفتگو را بخوانید؛

* یکی از همکاران شما گفتند چراغ‌های هالوژن این سالن، امروز برای اوّلین بار روشن شده‌ است.

* بله، برای اینکه محیطِ اینجا نور دارد. گاهی شما می‌بینید در یک سالن کنفرانس، دو نفر آدم می‌نشینند، با روشناییِ کاملِ برق و سیستم سرمایش یا گرمایش کار می‌کنند! آنها باید از خودشان بپرسند چرا این کار را می‌کنند. این کار از نظر علمی، اقتصادی، مدیریّتی، وضعیّت کشور و مملکت، غلط است. وقتی مشکل انرژی و اقتصادی داریم، نمی‌شود اینجا با خیال راحت از برق و گاز استفاده کنیم. برای اینکه بتوانیم به مردم خدمت کنیم، اوّل باید دست به دستِ هم بدهیم. شعر سعدی بسیار زیبا است:

بنی‌آدم اعضای یکدیگرند
که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار
دگر عضوها را نماند قرار

تو کز محنت دیگران بی‌غمی
نشاید که نامت نهند آدمی

همه‌ی ما در این کشور زندگی می‌کنیم و خیلی‌ها امروز در سختی‌ هستند. من اینجا باید مراعات بکنم تا حدّاقل یک سهمی هم از منابع به آن‌ها برسد. این چیزی است که باید بپذیریم، دست به دستِ هم بدهیم و نگذاریم کسانی که در کشور ما زندگی می‌کنند در سختی باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: