کد خبر: ۹۷۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۷۷
عضو حزب اعتدال و توسعه گفت:‌ اکثر احزاب فعال رسمی کشور به فراخوان آقای رئیس‌جمهور پاسخ داده و اسامی خودشان را معرفی کردند.

پیشنهاد ۹ نفر از حزب اعتدال و توسعه برای حضور در کابینه چهاردهمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سیدعلی آقازاده عضو حزب اعتدال و توسعه ، درباره اعلام نامزدهای پیشنهادی کابینه دولت چهاردهم گفت: با توجه به اعلام شاخص‌های کابینه از سوی آقای پزشکیان، حزب اعتدال و توسعه هفته گذشته با تشکیل جلسه دفتر سیاسی و بررسی آن شاخص‌ها، با توجه به ظرفیت‌های خوب و نیروهای توانمندی که هم در مرکز و هم در استان‌ها در اختیار دارد، به تعدادی از افراد رسید که طبق نامه‌ای این افراد را به جناب آقای پزشکیان معرفی کرد. البته آنطور که می‌دانم اکثر احزاب فعال رسمی کشور به فراخوان آقای رئیس‌جمهور پاسخ داده و اسامی خودشان را معرفی کردند.

آقازاده در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که چند نفر را برای حضور در کابینه آقای پزشکیان معرفی کدید، گفت:‌ فکر می‌کنم نزدیک ۸ یا ۹ نفر از افرادی که برای سمت‌هایی که پیش‌بینی و شناسایی کردیم، معرفی شدند. امیدواریم همه اینها در کمیته‌های مربوطه امتیاز لازم را به دست بیاورند.

وی گفت: البته همانطور که می‌دانید، قرار است اسامی نامزدها علنی نشود و در شورای راهبری مطرح شود. حزب اعتدال و توسعه هم به سیاستگذاری شورای راهبری تمکین کرده و منتظر می‌ماند تا نتیجه بررسی‌ها از سوی شورای راهبری به رئیس‌جمهور ارائه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: