کد خبر: ۹۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۵۵
نشریه معتبر ایتالیایی «آینده‌ای درخشان» برای ستاره تیم ملی ایران در اینتر پیش بینی کرد.

مقایسه طارمی با 2 مهاجم سری‌آ؛ شروع جذاب ستاره ایرانیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ «طارمی شبیه ژکو و کلوزه»، این گزارش امروز (چهارشنبه) نشریه گازتا دلو اسپورت ایتالیا در تمجید از ستاره ایرانی اینتر است.
به گزارش فارس، طارمی استارتی شگفت انگیز با اینتر داشت و در 2 بازی اولش برای نراتزوری 3 گل زد و یک پاس گل داد تا «بهترین عملکرد را در میان بازیکنان قهرمان سری‌آ» داشته باشد.
اینتر در اولین بازی دوستانه به مصاف تیم سوئیسی رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. طارمی در این بازی 2 گل زد و یک پاس گل داد.
قهرمان سری‌آ در دومین بازی دوستانه‌اش مقابل تیم  پرگولتزه قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید که ستاره ایرانی گل پیروزی بخش اینتر را در این بازی به ثمر رساند.
نشریه گازتادلو اسپورت می‌نویسد که «طارمی در شرایط مشابه با کلوزه و ژکو زیرنظر اینزاگی استارت زده» چون هر مهاجم سرشناس هم وقتی شاگرد اینزاگی شدند بالای 30 سال داشتند.
بر اساس گزارش رسانه ایتالیایی، مهدی طارمی می‌تواند «کارنامه‌ای درخشان» با اینزاگی مثل ژکو در اینتر و کلوزه در لاتزیو به نامش ثبت کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: