کد خبر: ۹۷۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۵۱
رضا کیانیان بازیگر مطرح سینما در اظهارنظری انتقادی از رئیس جمهور منتخب خواست در پوشش خود تجدیدنظر کند.

انتقاد روزنامه دولت سیزدهم از رضا کیانیان بخاطر پیشنهادش در باره لباس پزشکیانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کیانیان مشخصاً به پوشیدن کاپشن از سوی مسعود پزشکیان اشاره کرد و گفت که حالا شما منتخب و نماینده یک ملت هستید و باید به گونه دیگری لباس بپوشید.

روزنامه ایران نوشت: این بازیگر پیشنهاد کرد که رئیس جمهور منتخب به جای کاپشن فعلی خود، یک کت تابستانی بپوشد. کیانیان در بخشی از این انتقاد، کاپشن پزشکیان را با لباس رئیس دولت‌های نهم و دهم مقایسه کرد و گفت که ما از آن خاطره خوبی نداریم.

این اظهارنظرها درباره لباس رئیس جمهور منتخب  که این روزها دارد به افراط هم می‌گراید، درحالی صورت می‌گیرد که اساساً توجه و نگاه مسعود پزشکیان به مسائل دیگری است. به نظر می‌رسد مهم‌ترین دغدغه رئیس جمهور منتخب تشکیل کابینه‌ای کیفی و متشکل از افراد کارآمد است. اما در همین حال، برخی از افراد بدون توجه به این ضرورت و مسائل مهم دیگری که در این باره مطرح است، مسائل حاشیه‌ای را در اولویت خود قرار داده‌اند. آن هم در شرایطی که پزشکیان در 20 سال گذشته به همین شیوه و با همین کاپشن زندگی کرده است. اما حالا که پس از پیروزی در انتخابات، رئیس جمهور منتخب تلاش دارد تا همچون دوره قبل از ریاست جمهوری زندگی کند و سلوک داشته باشد، گویا برخی اصرار دارند که او حتماً باید تغییر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: