کد خبر: ۹۷۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۴۴
برخورد یک دستگاه خودرو تانکر سوخت با خودرو سواری ۶ کشته برجای گذاشت.

مرگ ۶ عضو یک خانواده در تصادف رانندگیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته برخورد یک دستگاه خودرو تانکر سوخت با خودرو سواری در محور «نیکشهر –چابهار» ۶ کشته از اعضای یک خانواده برجای گذاشت.

بنابر گزارش ایلنا، سرهنگ «مصطفی کول زاده» اظهار داشت: ساعت ۲۲:۵۰ دقیقه شب گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۴۰ محور «چابهار-نیکشهر» بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه تانکر سوخت با یک سواری پژو پارس برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی ۶ نفر از اعضای یک خانواده به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

سرهنگ کول زاده با بیان این که علت تصادف توسط کارشناسان پلیس راه جنوب استان، بی‌احتیاطی از سوی راننده سواری پژو پارس به علت تجاوز به چپ ناشی از سبقت خودرو سواری تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: