کد خبر: ۹۷۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۵۵
سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان با انتقاد از استخدام ها و انتصاب ها در دستگاههای اجرایی در توئیتی نوشت: ‏نظارت مردمی همچنان مهم‌ترین تضمین حفاظت از منابع عمومی در برابر متخلفان و متقلبان خواهد بود.

افشاگری درباره صدور احکام استخدامی پنهان در روزهای آخر دولت رئیسی /بی اعتنایی جدی به نامه پزشکیان و مخبربه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ انتصابات و استخدام های دقیقه نودی در دستگاههای اجرایی علیرغم صدور بخشنامه توسط محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، همچنان ادامه دارد و سرو صدای زیادی به پا کرده است.

در این راستا، حمیده زرآبادی سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

علی‌رغم اعلان صریح رئیس جمهور منتخب و بخش‌نامه سرپرست ریاست جمهوری مبنی‌بر منع هر گونه انتصاب و استخدام جدید یا تغییر ساختار و ایجاد هر گونه تعهد در دستگاه‌های اجرایی طیِّ دوره انتقالی، علاوه بر عدم‌تعهد و پایبندی برخی مدیران به موارد ذکرشده، گزارش‌هایی از رویه خطرناک صدور احکام مخفیانه یا ثبت برخی احکام صادره مدیریتی و ارتقاء اشخاص به تاریخ‌های پیش از ابلاغ دستور و بخش‌نامه فوق دریافت شده است.

این موارد ⁧تقلب نسبت به قانون⁩ و مصداق بزه جعل اسناد⁩ بوده و بهره‌مندی‌های مالی و معنوی حاصل از چنین احکامی به‌عنوان ⁧ تحصیل مال نامشروع⁩ تلقی شده و لزوم ورود نهادهای نظارتی را می‌طلبد.

‏نظارت مردمی همچنان مهم‌ترین تضمین حفاظت از منابع عمومی در برابر متخلفان و متقلبان خواهد بود.

افشاگری درباره صدور احکام استخدامی پنهان در روزهای آخر دولت رئیسی /بی اعتنایی جدی به نامه پزشکیان و مخبر

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: