کد خبر: ۹۷۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۵۳
حسین پورحمیدی مورد نظر باشگاه فولاد قرار دارد و گویا با مسئولان این باشگاه به توافق نیز رسیده است.

گزینه جانشینی بیرانوند در لیست گل‌محمدیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سرنوشت حسین پورحمیدی به تراکتور گره خورده و مسئولان باشگاه تبریزی حتی با وجود جذب علیرضا بیرانوند، اجازه جدایی قطعی را به دروازه‌بان ملی‌پوش خود نمی‌دهند. پورحمیدی که فصل گذشته دستکش طلایی لیگ برتر را به دست آورد، حالا باتوجه به استخدام علیرضا بیرانوند، تصمیم خود را برای جدایی اعلام کرده است. باشگاه تراکتور اما با وجود حضور بیرانوند تمایلی ندارد که پورحمیدی را به صورت قطعی بفروشد.

به گزارش ایرنا، این دروازه‌بان که دو سال دیگر تحت قرارداد تراکتور است، حالا با پیشنهاد تمدید هم از سوی این باشگاه مواجه شده است. مدیران تراکتور اعلام کردند که اگر او قصد دارد یک ساله و با انتقالی قرضی جدا شود، باید یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند تا خللی در آینده او با باشگاه تبریزی به وجود نیاید.

تراکتور در این زمینه اصول حرفه‌ای را رعایت کرده است. یادمان نمی‌رود سعید عزت‌اللهی وقتی در روسیه بود و می‌خواست با انتقالی قرضی از روستوف راهی تیمی دیگر شود، ابتدا قرارداد خود را یک فصل تمدید کرد و سپس جدا شد. حالا این اتفاق هم در مورد حسین پورحمیدی رخ داده و تراکتور علاقه‌ای ندارد به صورت قطعی این دروازه‌بان را از دست بدهد.

پورحمیدی اما با تمدید قرارداد مخالفت کرده و مدعی شده می‌خواهد به صورت قطعی به تیمی جدید منتقل شود. او که گفته می‌شد از پرسپولیس پیشنهاد دارد، احتمالاً به اهواز خواهد رفت تا درون دروازه فولاد قرار بگیرد. گویا توافقاتی با او صورت گرفته و این دروازه‌بان به احتمال فراوان جانشین شهاب گردان درون دروازه فولاد خواهد شد. جالب اینکه حسن پورحمیدی، برادر دوقلوی حسین نیز در اهواز بازی می‌کند، منتهی با این تفاوت که او عضو استقلال خوزستان است و برادرش قصد دارد به عضویت فولاد در بیاید.

 

258

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: