کد خبر: ۹۷۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۴۹
یکی از بازیکنانی که هنوز وضعیتش در پرسپولیس مشخص نشده، مدافع گرجستانی این تیم، گولسیانی است.

گاریدو: تکلیف این بازیکن را مشخص کنیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس قصد نداشت قرارداد گئورگی گولسیانی را برای فصل آینده تمدید کند و به همین خاطر هم این بازیکن بدون اینکه پیشنهادی از این باشگاه دریافت کند راهی مسابقات یورو شد. اما درخشش گولسیانی در ترکیب گرجستان در رقابت‌های یورو باعث شد هواداران پرسپولیس رضا درویش را برای تمدید قرارداد با گولسیانی تحت فشار قرار دهند و او در نهایت به مسئولان باشگاهش ماموریت داد با گولسیانی وارد مذاکره شوند.

در مذاکرات انجام گرفته بین طرفین قرار بر این شد گولسیانی برای یک فصل دیگر با افزایش 20 درصد قرارداد فصل قبل، در جمع سرخپوشان ماندنی شود. هرچند او خواهان پرداخت مالیاتش هم شده است و تاکیدش این بوده که قبل از هر توافقی باید مالیاتش به طور کامل تسویه شود.

در این میان گاریدو خواهان روشن شدن وضعیت این بازیکن شده است. او تاکید کرده که سه هفته از حذف گرجستان از مسابقات یورو می‌گذرد و در این مدت چرا تکلیف گولسیانی مشخص نشده است. از نظر سرمربی اسپانیایی، گولسیانی به اندازه کافی استراحت کرده و وقت آن است تا تمرینات بدنسازی خود را در صورت ماندن در تیم او، آغاز کند.

به هر حال اگر این قضیه بیشتر از این طولانی شود گولسیانی مجبور خواهد شد با نیمکت‌نشینی فصل را آغاز کند. مخصوصا اینکه گاریدو به تمرینات بدنسازی به شدت اهمیت می‌دهد و تاکیدش این بوده و هست که تمامی نفرات تیمش تمرینات آماده‌سازی کاملی را پشت سر بگذارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: