کد خبر: ۹۷۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۴۸
آخرین اقدام انسان دوستانه محسن چاوشی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، آزادی یکصد و ده زندانی غیرعمد در روز عاشورا بود.

محسن چاوشی ۱۱۰ زندانی را آزاد کردبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بر اساس اعلام ستاد دیه کشور، عاشورای امسال در فهرست فعالیت‌های عام‌المنفعه افراد و هیئات حسینی آن چه بیش از همه نمود داشت تلاش بی‌شائبه هنرمند نام‌آشنای کشور بود که بدنبال آن در مدت کوتاهی پس از فراخوان آقای خاص موسیقی ایران دایر بر حمایت از ۱۱۰ زندانی مالی و محکوم به پرداخت دیه ناشی از جرایم غیرعمد کثرت دوستداران این چهره دست به کار شدند و مبلغی معادل یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان واریز کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به برکت واریزی دنبال‌کنندگان آوازه‌خوان آزادی در اینستاگرام مانده بدهی یکصد و ده پرونده ارائه شده از مددجویان تحت حمایت ستاد مردمی دیه تامین شد و در روز حزن شیفتگان حسینی بغض انتظار خانواده‌های نیازمند بسیاری از شنیدن خبر اعطای جواز آزادی سرپرستان و برخی از اعضاء خانه که به صرف نداری گرفتار بند بودند، ترکید و اشک شوق از چهره فرزندان و همسران آن‌ها جاری شد.

به همت دوباره ستاره عرصه فرهنگ و هنر کشور، روز دهم محرم‌الحرام مردان و زنان دربندی از هفت استان چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، خراسان‌جنوبی، کرمان، کردستان و آذربایجان‌شرقی شرایط استخلاص شان در تکیه کوچیک دایر شده فراهم شد و جمع زیادی از این افراد با استناد به استعانت مالی محسن چاوشی تا به امروز آزاد شده‌اند و جمعیت کمی نیز آخرین مراحل اداری را تا استخلاص نهایی از حبس سپری می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: