کد خبر: ۹۷۳۶۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۴۷
تیم استقلال برای جذب بازیکن جدید خود در خط هافبک این بار سراغ اسپانیا رفته و قصد جذب بازیکنی را دارد که فصل گذشته در لالیگای اسپانیا توپ زده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ شنیده می‌شود باشگاه استقلال در ادامه روند فصل نقل و انتقالاتی برای تقویت خط هافبک خود سراغ یک بازیکن شاغل در لالیگای اسپانیا رفته است.

ه گزارش خبرورزشی، ایوان آلخو هافبک فصل گذشته تیم کادیز اسپانیا که شماره ۱۱ این تیم را به تن می کند مدنظر جواد نکونام، سرمربی تیم استقلال قرار گرفته است و گفته می‌شود باشگاه استقلال مذاکراتی را با این بازیکن اسپانیایی انجام داده است.

ایوان آلخو فصل گذشته در ۳۰ بازی برای تیم کادیس به میدان رفت که توانست ۲ پاس گل از خود ثبت کند.

نکته قابل توجه این است ایوان آلخو در اینستاگرام صفحه شخصی جواد نکونام، یوسو سسما و گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتینی استقلالی‌ها را فالو کرده است تا شائبه‌های حضورش در تیم استقلال را بیشتر کند.

هافبک جدید استقلال از لالیگا می‌آید/ ایوان آلخو کیست؟ +عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: