کد خبر: ۹۷۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۴۵
ظریف گفت: دوستان ما نگران هستند که این کارگروه‌ها طوری چیده شده‌اند که یک نامزد از آن‌ها بیرون بیاید که من اطمینان می‌دهم چنین چیزی نخواهد بود. کارگروه‌ها باید ۵ نامزد واقعی را معرفی کنند اگر این کار را نکنند کل نامزدهای آن‌ها رد خواهند شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد جواد ظریف رییس شورای راهبری دولت چهاردهم که شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شرکت داشت، کنایه‌ای به احتمال تکرار نامزدهای پوششی انتخابات در جریان معرفی نامزدهای وزارتخانه‌های دولت جدید زد.

او در این برنامه گفت: هر کارگروه حداقل ۳ و حداکثر ۵ نفر را به شورای راهبری معرفی می‌کند و شورای راهبری یک دوره با حضور متخصصان این افراد را بررسی کرده و ۳ نفر را به رییس جمهور معرفی می‌کند اگر کارگروهی نامزد پوششی به ما معرفی کند یعنی اگر ۵ نامزد معرفی کند در حالی که ۴ نامزد آن‌ها پوششی است و یک نامزد منظور آن‌ها است ما هر ۵ نامزد را رد می‌کنیم.

وی افزود: دوستان ما نگران هستند که این کارگروه‌ها طوری چیده شده‌اند که یک نامزد از آن‌ها بیرون بیاید که من اطمینان می‌دهم چنین چیزی نخواهد بود. کارگروه‌ها باید ۵ نامزد واقعی را معرفی کنند اگر این کار را نکنند کل نامزدهای آن‌ها رد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، علیرضا زاکانی و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی دو نامزدی بودند که روزهای منتهی به رای‌گیری انصراف دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: