کد خبر: ۹۷۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۵۲
تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند تا نیمه‌های مرداد و تحویل دولت فعلی به دولت پزشکیان، بازارهای مالی نوسان افزایشی قابل توجهی را تجربه نخواهند کرد.

یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در بازار/ قیمت دلار تا نیمه مردادماه چه تغییری می‌کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ نوسانات قیمت دلار بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات و پیروزی نامزد میانه‌رو به طور پیوسته ریتم کاهشی داشت.

این روند نزولی را برخی کارشناسان با هدف تحویل اسکناس دلار با کمترین نرخ به دولت مسعود پزشکیان تعبیر می‌کنند؛ اگر این موضوع صحت داشته باشد دو اهرم رکود روزهای محرم و ارزپاشی سیاست‌گذار از یک سو و اهرم سقف‌شکنی قیمت اونس جهانی طلا که به تضعیف دلار منجر شده، از سوی دیگر به کمک افت بیشتر قیمت دلار آمده است.

تحلیلگران بازارهای مالی معتقدند تا نیمه‌های مرداد و تحویل دولت فعلی به دولت پزشکیان، بازارهای مالی نوسان افزایشی قابل توجهی را تجربه نخواهند کرد. کارشناسان اقتصادی نیز با تاکید بر فشرده‌ شدن فنر قیمت دلار می‌گویند، با توجه به یکه‌تازی سیاست‌گذار در بازار ارز، ریتم بعدی قیمت از سوی نهاد تصمیم‌گیر که مدیریت بازار ارز را در دست دارد، مشخص خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: