کد خبر: ۹۷۳۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
تعداد بازدید: ۳۹
فردی به دلیل توهین نژادپرستانه به وینیسیوس و رودیگر به 8 ماه زندان محکوم شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ دادگستری اسپانیا مردی را به دلیل توهین نژادپرستانه به وینیسیوس جونیور و رودیگر به هشت ماه زندان با حکم تعلیقی محکوم کرد.

در گزارش ورزش سه آمده است:دادگاه برای متهم هشت ماه حبس تعزیری و 20 ماه ممنوعیت از شرکت در انجمن گفتگوهای آنلاین [نسخه دیجیتال روزنامه مارکا] حکم صادر کرده است.

رئال مادرید در بیانیه‌ای اعلام کرد تعلیق مجازات زندان منوط به شرکت متهم در برنامه‌های مربوط به تایید رفتار برابر و عدم تبعیض است.

2055194

به گفته باشگاه رئال مادرید، متهم به "دو جرم علیه وینیسیوس جونیور و آنتونیو رودیگر مرتکب شده که هر دو با انگیزه نژادپرستی بوده و در مورد رودیگر همچنین به دلیل بی‌احترامی به مذهب او، مجرم شناخته شده است."

شعارها و حملات تند نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور مدت‌هاست که در لالیگا و همچنین رقابت‌های ملی مطرح شده و این بازیکن با ترویج خشونت علیه خودش در فضای مجازی و ورزشگاه‌ها غریبه نیست.

اما در مورد رودیگر این اولین بار بود که فردی به دلیل دین اسلام به او حمله کرده و اظهارات ناشایستی را علیه مدافع آلمانی رئال مادرید مطرح کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: