کد خبر: ۹۷۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳
تعداد بازدید: ۴۸
در مزایده شماره ۱۱۵۳ سازمان اموال تملیکی که تا ۳۰ تیر ماه ادامه دارد، ۵۳۱ ملک از استان‌های مختلف برای فروش یا اجاره در نظر گرفته شده که در بین آنها یک ویلای ۹۶۰ میلیارد تومانی نیز وجود دارد.

حراج ویلای ۹۶۰ میلیارد تومانی درمزایده اموال تملیکیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علیرضا نورنژاد عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده ۱۱۵۳ اموال غیرمنقول این سازمان که از ۲۰ تیرماه آغاز شده بود تا ساعت ۲۴ شنبه ۳۰ تیرماه ادامه خواهد داشت.

تسنیم در خبری نوشت:لازم به ذکر است، مجموع ارزش کارشناسی این املاک ۵ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. در این مزایده که ۲۵ استان و ۵۳۱ ملک در آن قرار دارند، بعضاً موارد بسیار گران‌قیمتی دیده می‌شود.

به عنوان مثال در شهر تهران چندین ملک با ارزش‌های کارشناسی تا حدود ۲۰ تا ۵۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشته شده است که شامل املاک تجاری و مسکونی است. البته مواردی با ارزش کارشناسی پایین‌تر نیز دیده می‌شود. با این وجود شاید گران قیمت‌ترین ملکی که در این مزایده قرار گرفته است، مربوط به ویلایی در زعفرانیه است که ارزش کارشناسی آن ۹۶۰ میلیارد تومان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: