کد خبر: ۹۷۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۱۷۱
وزیر نیرو با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب دیدار و گفتگو کرد.

درخواست مهم پزشکیان از وزیر نیرو همزمان با قطع برق در کشور و جدی شدن کمبود آببه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علی اکبر محرابیان وزیر نیرو با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، ضمن دیدار و گفت‌وگو با پزشکیان و تبریک کسب اعتماد مردم، گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی در این دیدار ضمن ارائه آخرین گزارش از وضعیت بخش آب و برق کشور تصریح کرد: اعضای دولت حسب تاکید سرپرست ریاست جمهوری آماده هر نوع همکاری با رئیس‌جمهور منتخب هستند.

پزشکیان نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت جدی موضوع آب و توجه به آن در توسعه شهرها و استقرار جمعیت و گسترش صنایع، از وزیر نیرو خواست آخرین وضعیت آب و برق را به تفکیک استان و شهرستان، شامل وضعیت موجود و تراز یا ناترازی عرضه و تقاضا در گزارشی تنظیم و ارائه کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: