کد خبر: ۹۷۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
تعداد بازدید: ۱۵۶
ملی‌پوش فصل گذشته آلومینیوم تاکید کرد بهترین تصمیم را برای پیشرفت و آینده فوتبالی خود می‌گیرد.

واکنش لیموچی به اطلاعیه پرسپولیس؛ بعضی رفتارها زشت است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛مهدی لیموچی یکی از مهره‌های مهم نقل و انتقالات فوتبال ایران بوده که باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس به‌طور جدی خواهان جذب او بودند که این بازیکن هم پس از بررسی همه شرایط بهترین تصمیم را برای پیشرفت خود گرفته و سعی دارد مثل دو اردوی گذشته در تیم ملی بماند.

لیموچی در گفت‌گوی کوتاه با ورزش سه، درباره آخرین وضعیت خود عنوان کرد: خدا را شکر سال خوبی را در آلومینیوم اراک پشت سر گذاشتم و خوشحال هستم که این شرایط برای من رقم خورد ولی باید بهترین تصمیم را برای ادامه این روند می‌گرفتم و جدا می‌شدم.

او در مورد پیشنهادهای متعددی که داشته و بحث حضورش در سپاهان یا پرسپولیس جدی‌تر بود، ابراز کرد: مدت زیادی پیشنهادها را بررسی کردم و با بزرگان فوتبال، مربیان و فوتبالیست‌های باتجربه هم مشورت کردم تا بهترین انتخاب را داشته باشم. مطمئن باشید با چشم باز و برای پیشرفتم تیم بعدی را انتخاب کردم. خیلی‌ها خواستند تصمیم احساسی بگیرم و انتخابم را بدون فکر انجام بدهم، اما چنین کاری نکردم و با آگاهی کامل از همه شرایط سعی کردم بهترین تصمیم را بگیرم.

لیموچی در واکنش به بیانیه شب گذشته پرسپولیس که عنوان کرده «با یک بازیکن به توافق رسیده بودند ولی زیر پا گذاشته است.»، تاکید کرد: اسم من را نیاوردند، اما اگر منظورشان از وینگر من هستم، خواهش می‌کنم توافق یا تصاویر جلسه‌ای که با من داشتند را منتشر کنند. برخی رفتارها واقعا زشت است و نمی‌خواهم به جزئیات بپردازم که در روزهای گذشته چه رفتارها و کارهایی انجام شد تا از روی عقل تصمیم‌گیری نکنم. مردم باهوش هستند و می‌دانند چه کسی راست می‌گوید.

او ادامه داد: من انتخابی دارم که باشگاه مقابل از رفتار من شناخت داشته باشد و سرمربی آن تیم شکل بازی من را بشناسد و موجب پیشرفتم شود، نه اینکه احساسی تصمیم بگیرم.

لیموچی یادآور شد: همه مربیان وهم‌بازیانم می‌دانند من اهل کوچک‌ترین حاشیه‌ای نبوده و نیستم ولی در این مدت یک سری حرف‌ها و مصاحبه‌های دروغین از قول من منتشر کردند که در زمان مناسب پاسخ آنها را می‌دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: