کد خبر: ۹۷۳۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۱۸۹
باشگاه استقلال و مدافع راست با تجربه این تیم به پایان همکاری با یکدیگر رسیدند.

جدایی یک بازیکن از استقلال قطعی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ میلاد فخرالدینی که در نقل و انتقالات زمستانی گذشته از آلومینیوم اراک راهی استقلال تهران شده و قرارداد یک سال و نیمه با آبی پوشان امضاء کرده بود، خیلی زود به پایان دوران حضورش در این تیم رسید.

به نقل از ورزش سه این مدافع راست 34 ساله که پیشتر هم تجربه حضور در استقلال را داشته و پس از هفت فصل و نیم دوباره به این تیم برگشته بود، بازگشت موفقی به جمع آبی‌ها نداشت تا از جمع شاگردان جواد نکونام جدا شود.

فخرالدینی که دو سال و نیم برای آلومینیوم اراک به میدان رفته و شرایط خوبی در این تیم داشت، پس از استقلال در دو مسابقه لیگ برتر در ترکیب قرار گرفت و در 6 بازی هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و با این آمار به همکاری خود با آبی پوشان پایان داد.

این مدافع راست برای جدایی از استقلال به توافق رسید و احتمالا تا پایان هفته جاری باشگاه بعدی خود را مشخص می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: