کد خبر: ۹۷۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
تعداد بازدید: ۱۳۷

فوری؛ برق تهران قطع می‌شود؟/ اعلام جزییاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مصطفی رجبی مشهدی در پاسخ به این سوال که آیا امسال خاموشی برنامه ریزی شده خواهیم داشت، گفت: اگر منظور خاموشی برنامه ریزی شده ناشی از کمبود تولید است، باید گفت به گونه ای برنامه ریزی شده که شاهد خاموشی نباشیم هرچند که این موضوع به عملکرد و همکاری مردم وابسته است.

رجبی مشهدی در خصوص خاموشی های پراکنده در تهران نیز گفت: در تابستان به دلیل افزایش مصرف و به دلیل اینکه تجهیزات در معرض نور آفتاب و گرما قرار می گیرند احتمال خرابی آن ها بیشتر است به همین دلیل امکان وقوع حادثه و خاموشی وجود دارد که همکارن ما به سرعت این مساله را برطرف می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که احتمال انتشار جداول خاموشی برای امسال وجود دارد، گفت: برنامه ای برای تنظیم جداول خاموشی نداریم و با همکاری مردم به صورت پایدار برق تامین می شود و مشکلی نخواهد بود، هرچند که رشد مصرف در این روزها بسیار بالا است و باید مردم در مدیریت مصرف به صورت جدی مشارکت داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: