کد خبر: ۹۷۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
تعداد بازدید: ۱۱۸
چه در نقش یک شیطان مرموز و چه در نقش یک دستیار تازه‌کار؛ در هر صورت سونگ کانگ توانایی درخشیدن و میخکوب کردن تماشاگران را خواهد داشت. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های این بازیگر بااستعداد کره‌ای را ملاحظه می‌کنید.

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «سونگ کانگ» که نباید از دست بدهیدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سونگ کانگ بازیگر ۳۰ سالۀ کره‌ای است که در حال حاضر به یکی از ستاره‌های مشهور در دنیای صنعت سرگرمی کره تبدیل شده است.

به گزارش فرادید؛ کانگ با به عهده گرفتن نقش‌های متنوع و توانایی بازیگری فوق‌العاده‌اش توجه مخاطبان بین‌المللی را به خود جلب کرده است. حضور او در چند سریال مشهور نتفلیکس باعث شده که به او لقب «پسر نتفلیکس» را بدهند. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های سونگ کانگ را ملاحظه می‌کنید.

۱. هشدار عشق (Love Alarm) ۲۰۱۹

در این سریال، تکنولوژی به کمک احساسات عاشقانه آمده است! یعنی یک فناوری جدید به کاربران این امکان را داده که احساسات عاشقانه افرادی را که در شعاع ۱۰ متری‌شان قرار دارند متوجه شوند. سونگ کانگ در این سریال نقش هوانگ سان اوه را بازی می‌کند؛ یک مدل خوش‌سیما که در شبکه پیچیده‌ای از عشق و دوستی گرفتار شده است.

این درام با مقدمۀ داستانی منحصر به فرد و بازی فوق‌العادۀ سونگ کانگ، بحث‌های داغی را در بین مخاطبان برانگیخته بود؛ به خصوص در مورد پایان مسیر شخصیت اصلی.

 

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «سونگ کانگ» که نباید از دست بدهید

۲. همچو پروانه (Navillera) ۲۰۲۱

این سریال داستانی تاثیرگذار و عاطفی را دربارۀ پیرمردی روایت می‌کند که بزرگترین آرزویش این است که بتواند بعد از بازنشستگی رقص باله را یاد بگیرد. او در کلاس رقص با پسر جوانی به اسم لی چائه-روک (با بازی سونگ کانگ) آشنا می‌شود که به رقص علاقۀ زیادی دارد اما می‌خواهد به خاطر شرایط بد مالی آن را کنار بگذارد. دوستی این دو نفر مسیر هر دوی آن‌ها را برای رسیدن به هدفشان هموار می‌کند. این سریال نه تنها در مورد باله است، بلکه در مورد پیوند دوستی است که بین دو فرد از طبقات مختلف اجتماعی شکل می‌گیرد.

 

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «سونگ کانگ» که نباید از دست بدهید

۳. خانه شیرین (Sweet Home) ۲۰۲۰

در سریال ترسناک و هیجان‌انگیز «خانه شیرین»، انسان‌ها به تغییراتی هیولاوار دچار می‌شوند و بقای نسل بشر به خطر می‌افتد. سونگ کانگ در این سریال نقش چا هیون سو را بازی می‌کند؛ نوجوانی که در میان این آشوب، توانایی‌های هیولایی خودش را کشف کرده است. بازی ظریف و درخشان کانگ در این سریال، آسیب‌پذیری و قدرت شخصیتش را همزمان به تصویر می‌کشد. امسال قرار است فصل سوم این سریال پخش شود؛ اتفاقی که می‌توان آن را یک هدیۀ واقعی برای طرفداران سریال‌های کره‌ای و بخصوص طرفداران سونگ کانگ به حساب آورد.

۴. با وجود اینکه می‌دانم (Nevertheless) ۲۰۲۱

این سریال از طریق روابط پیچیده شخصیت‌هایش، مرز خاکستری و مبهم بین عشق و شهوت را بررسی می‌کند. سونگ کانگ در نقش جا-ئون، چهره‌ای رمزآلود را به نمایش می‌گذارد که باعث می‌شود بینندگان در مورد نیت‌های واقعی او دائما در حال حدس و گمان باشند. این درام با ظرافت های عشق مدرن سروکار دارد و کشمکش دائمی بین احساس انسانی و غریزه را نشان می‌دهد.

۵. وقتی شیطان نامت را صدا می‌زند (When the Devil Calls Your Name) ۲۰۱۹

این سریال دربارۀ موسیقیدانی (با بازی جونگ کیونگ هو) است که ده سال قبل روحش را به شیطان فروخته تا در ازای آن شهرت و موفقیت به دست بیاورد. اما حالا مهلت قرارداد رو به پایان است و او می‌کوشد تا این بار قرارداد بزرگتری با شیطان منعقد کند. در این سریال سونگ کانگ نقش دستیار تازه‌کار این موسیقیدان را بر عهده دارد. این درام جنبه دیگری از مهارت بازیگری سونگ کانگ را به نمایش می‌گذارد و ثابت می‌کند که حتی زمانی که او نقش اصلی را ندارد، باز هم می‌تواند بدرخشد.

 

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی «سونگ کانگ» که نباید از دست بدهید

۶. شیطان من (My Demon) ۲۰۲۳

در این سریال عاشقانۀ تخیلی سونگ کانگ نقش مردی به اسم جونگ گو وون را بازی می‌کند؛ او در حقیقت شیطانی است که در دنیای انسان‌ها زندگی می‌کند. اما در یک جابه‌جایی عجیب، نیروهای شیطانی جونگ به زنی به اسم دو دو هی با بازی کیم یو جونگ انتقال پیدا می‌کند. دو هی زنی است که در یک دعوای بزرگ بر سر ارث و میراث درگیر شده است. حالا این دو نفر تصمیم می‌گیرند تا برای نفع دوطرفه وارد یک ازدواج صوری شوند. اما این ماجرا آن‌ها را به سمت یک عشق واقعی سوق می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: