کد خبر: ۹۷۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
تعداد بازدید: ۱۵۳
عباس عبدی درباره انتصابات دقیقه نودی در دولت گفت: تمام این انتصابات و قراردادهایی که منعقد شده قطعا بازبینی و به صورت پیش‌فرض رد و فاسد تلقی خواهد شد مگر این که خلافش ثابت شود.

واکنش عباس عبدی به ادبیات لجبازانه وزرا علیه پزشکیان: تمام انتصابات و قراردادهای روزهای پایانی دولت، فاسد تلقی خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ بنابر آنچه خبرفوری روایت کرده است، انتصابات دقیقه نودی در دولت رئیسی صدای بسیاری را درآورده است. به خصوص که بعضی وزرای دولت علنا با ادبیاتی لجبازانه با رئیس‌جمهور منتخب سخن می‌گویند.

عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این‌باره گفت: نامه پزشکیان ناظر به اقدامات نادرستی است که برخی از مسئولان دولت کنونی در روزهای آخر خود در حال انجام هستند به ویژه این که کاملا در مغایرت با دو بخشنامه مخبر به عنوان سرپرست قانونی و منصوب رهبری در مقام ریاست‌جمهوری است.

عباس عبدی ادامه داد: تمام این انتصابات و قراردادهایی که منعقد شده قطعا بازبینی و به صورت پیش‌فرض رد و فاسد تلقی خواهد شد مگر این که خلافش ثابت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: