کد خبر: ۹۷۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
تعداد بازدید: ۱۲۲
گرمای هوا ادارات استان زنجان و سمنان را تعطیل کرد.

ادارات دو استان دیگر هم فردا تعطیل شد/ جزئیاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به علت گرمی هوا ادارات این استان در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه تعطیل است.

مهر در خبری نوشت: عباس بابایی گفت: به دلیل افزایش نسبی دمای هوا و روند افزایشی مصرف انرژی به ویژه مصرف برق در مناطق مختلف استان و به منظور جلوگیری از ناترازی انرژی و پیشگیری از قطع احتمالی برق کارگروه تولید و مصرف انرژی استان مراکز اداری به استثنا مراکز امدادی، دستگاه‌های خدمات رسان، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شبانه‌روزی فردا در استان تعطیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید با کاهش مصرف برق خود در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به زمان عادی و ۶۰ درصد در ساعات غیراداری با اولویت خاموش کردن روشنایی‌های غیرضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

استان سمنان پنجشنبه تعطیل است

همچنین استاندار سمنان گفت: فردا پنجشنبه به دلیل گرمای هوا و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی، این استان تعطیل خواهد بود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با مهر ضمن بیان اینکه به دلیل گرمای هوا و نیاز به صرفه‌جویی در انرژی تصمیماتی در برخی استان‌های کشور گرفته شد، تاکید کرد: امروز نشستی در استانداری با همین موضوع برگزار شد.

وی افزود: مصوبه این نشست آن بود که فردا پنجشنبه ادارات و ارگان‌های دولتی و آموزشی استان سمنان تعطیل باشند.

استاندار سمنان گفت: این امر البته برای مراکز حساس و خدمت رسان مانند بهداشت و درمان و آتش نشانی و… نیست.

هاشمی همچنین با بیان اینکه فردا تمام ارگان‌های دولتی و نهادهای اداری استان سمنان تعطیل است، گفت: از مردم می‌خواهیم که در مصرف برق و انرژی و به خصوص آب دقت نظر لازم را داشته باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: