کد خبر: ۹۷۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۸۹
در هنگامه ای که مردم کمرشان در زیر بار مصائب و مشکلات خم شده است و انتظار دارند دولت جدید لقمه نانی بر سر سفره کوچک شده آنان بیاورد فریفته برخی حرفهای اشرافی مسلکان که روح و روان مردم زجر کشیده را می آزارد نشوید، نه دختر اول باشید و نه بانوی اول! بلکه بخاطر وطن، بخاطر مردم. یاور دلسوز و تا به آخر، مادر این بهترین پدر بمان.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سایت جماران یادداشتی از علی علویان خطاب به دختر مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب مردم را منتشر کرده است.

یادداشت او به شرح زیر است؛

برای زهرا پزشکیان

رقابت سخت بود و نفس گیر اما تو مردانه در کنار پدر ایستادی هر چند میدانم این تنها سه هفته از آن سی سال زندگی سخت شما بعد از فراق مادر بود، همان سالهایی که تو سنگ صبور پدر بودی و مرهم زخم تنهایی او.

صبح روز انتخابات وقتی که برای ورود پدر به دنیای نوکری و خادمی مردم او را مادرانه به قرآن سپردی و بدرقه اش کردی، بی اختیار و با فریادی پر از احساس مقدس با یک واژه خطابت کردم " مادرِ پدرش ! "

نمیدانم چه راز و رمزی در این واژه زیبا نهفته است اما خواهشم این است تا به آخر "مادرِ پدر" بمان چرا که همه می دانیم "دولت در سایه" چترش بلند تر ، افراطیون سینه چاک جری تر و البته دقیق تر عرصه را بر منتخب ملت تنگ خواهند کرد، دلم گواهی می دهد که باز کفن پوشان و دلواپسان، رزق و روزیشان را در تحریم ها و در سفارتخانه نوردی می جویند!

خلاصه بگویم سختی های این ایام هر روزش قد سی سال خواهد بود.

و نکته آخر اینکه در هنگامه ای که مردم کمرشان در زیر بار مصائب و مشکلات خم شده است و انتظار دارند دولت جدید لقمه نانی بر سر سفره کوچک شده آنان بیاورد فریفته برخی حرفهای اشرافی مسلکان که روح و روان مردم زجر کشیده را می آزارد نشوید، نه دختر اول باشید و نه بانوی اول! بلکه بخاطر وطن، بخاطر مردم. یاور دلسوز و تا به آخر، مادر این بهترین پدر بمان.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: