کد خبر: ۹۷۲۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۸۹
عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حرکت‌های خوبی برای بازنشستگان در دولت شهید رئیسی آغاز شد، گفت: رئیس جمهور جدید هم راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

حرکت‌های خوبی برای بازنشستگان در دولت شهید رئیسی آغاز شدبه گزارش خبرداغ ؛ تقی اکبری ۱۳ تیر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در اکثر کشورها بازنشستگان شهروندان درجه یک محسوب می‌شود، افزود: یک فرد بازنشسته آئینه تمام نمای یک تمدن است.

وی با بیان اینکه تمدن امروز ناشی از تلاش نیروی انسانی بوده که امروز بازنشسته شده‌اند، گفت: در دولت سیزدهم حرکت‌های خوبی برای بازنشستگان آغاز شده است. یکی از دغدغه‌های اصلی شهید جمهور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بود که بعد از شهادت ایشان بخشی از آن پرداخت شد. همچنین رتبه‌بندی معلمان نیز در حال انجام است.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، راه شهید رئیسی را مردم‌محور عنوان و اظهارامیدواری کرد: رئیس جمهور جدید هم راه شهید رئیسی را ادامه دهد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: