کد خبر: ۹۷۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۸۳
اینکه آقای پزشکیان در شعار خود می‌گوید «من دروغ نمی‌گویم»، مفهوم مخالف آن که خیلی شیک بیان شده، این است که «رقیب من دروغ می‌گوید»

برداشت عجیب روزنامه اصولگرا: اینکه آقای پزشکیان می گوید من دروغ نمی گویم، یعنی رقیبم دروغ می گوید!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روزنامه جوان نوشت: البته شاید منظور ایشان برخی نامزدها بودند که کنار رفتند.

این روزنامه در ادامه آورده است: دو گروه لجن‌پراکن علی‌الظاهر هیچ نسبت روشنی هم با نامزدها ندارند و خودشان را به نامزدها چسبانده‌اند. دعوای خودشان را می‌کنند، زیر پرچم آن دو نامزد! دقیقاً مقابل یکدیگرند و فرصتی به دست آورده‌اند برای گشودن عقده‌های خود، و حالا در ظاهر، نزدیک‌ترین افراد به دو نامزد شده‌اند! پس بهترین فرصت برای افزایش مشارکت و تطهیر از این اطرافیان نابکار، همین حالاست. یقیناً نامزدی پیروز می‌شود که توانسته مشارکت را افزایش دهد و شاید اغراق نباشد که بگوییم کسی مشارکت را بالا می‌برد و پیروز می‌شود که بهتر و زودتر از دیگری تکلیفش را با ستاد و اطرافیانش روشن کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: