کد خبر: ۹۷۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۸۰
معاون پیشین وزیر امور خارجه گفت: جهت اطلاع، دکتر لاریجانی به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر مذاکرات، که دکتر ولایتی در مناظره‌های سال ٩٢ شمه‌ای از آنها را گفت، در نهایت استعفا داد و بنده هم از معاونت برکنار شدم. دکتر ظریف هم در نیویورک اصولاً از مذاکرات حذف بود.

عراقچی: لاریجانی به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر مذاکرات استعفا داد /منافع ملی بازیچه اهداف جناحی و شخصی نیست وگرنه گفتنی زیاد استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سیدعباس عراقچی، معاون پیشین وزیر امور خارجه در واکنش به اظهارات سعید جلیلی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

همین که می پذیرید قطعنامه‌های شورای امنیت کاغذ پاره نیستند و خسارت‌های راهبردی به کشور زده‌اند، و اکنون دنبال شریک جرم می‌گردید، پیشرفت خوبی است.

منافع ملی بازیچه اهداف جناحی و شخصی نیست وگرنه گفتنی زیاد است...

ضمنا جهت اطلاع، دکتر لاریجانی به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر مذاکرات، که دکتر ولایتی در مناظره‌های سال ٩٢ شمه‌ای از آنها را گفت، در نهایت استعفا داد و بنده هم از معاونت برکنار شدم. دکتر ظریف هم در نیویورک اصولاً از مذاکرات حذف بود.

عراقچی: لاریجانی به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر مذاکرات استعفا داد /منافع ملی بازیچه اهداف جناحی و شخصی نیست وگرنه گفتنی زیاد است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: