کد خبر: ۹۷۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۷۴
نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز یکی از بنیادی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای جامعه حفظ وحدت و آرامش در بین مردم می‌باشد.

عبدلی: با ادامه راه شهید جمهور به مطالبات مردم پاسخ داده خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسین عبدلی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز یکی از ضروری‌ترین و بنیادی‌ترین نیازهای جامعه اصلاح وضعیت اقتصادی و حفظ وحدت و آرامش در بین مردم است.

وی در ادامه اظهار کرد: مشکلات کلانی در حوزه بهداشت و درمان کشور وجود دارد و طرح‌ها و قوانین متعددی در این حوزه داریم که اجرایی نشده است. لازم است دولت آینده دقت بیشتری به این حوزه داشته باشد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی در نطنز پروژه آبرسانی به شهرستان است که از ۲۰ سال پیش شروع شده اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات همچنان متوقف است. از وزیر نیرو درخواست دارم تا اهتمام لازم را برای این پروژه در نظر گیرد. از دیگر مشکلات مردم در حوزه انتخابیه بنده مربوط به مساله راه‌ها است. تسریع در اجرای ساخت و اتمام بیمارستان بادرود برای ارائه خدمات به مردم و توزیع عادلانه نیروهای درمانی در سطح شهرستان از دیگر مطالبات ما به شمار می‌رود.

وی در ادامه تاکید کرد: به دلیل خشکسالی‌های اخیر با مشکل بی‌آبی، کم‌آبی و خشکسالی مواجه هستیم انتظار می‌رود اعتبارات ویژه‌ای برای لایروبی قنوات منظور گردد. قطعا با ادامه یافتن راه شهید جمهور شاهد پاسخگویی به مطالبات مردم خواهیم بود. مردم شهرستان با حضور حداکثری خود در هفته آتی و همچنین جمعه گذشته اقتدار نظام را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: