کد خبر: ۹۷۲۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴
تعداد بازدید: ۱۰۶
حسین بادامکی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس پیشنهاد الوکره برای جذب عبدالکریم حسن را رد کرده است.

پرسپولیس پیشنهاد ۲۰ میلیاردی را رد کرد!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس، صبح امروز در مقابل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در گفتگویی کوتاه درباره پیشنهاد باشگاه الوکره قطر برای جذب عبدالکریم حسن صحبت کرد.

به نقل از ورزش سه، بادامکی گفت: دیروز از باشگاه یک آفر برای ایشان آمد و درخواست داشتند که ایشان را جذب کنند. ما هم بلافاصله جواب نامه‌شان را دادیم و گفتیم این بازیکن غیرقابل فروش است و به او احتیاج داریم.

او در واکنش به اینکه رسانه‌های قطری این انتقال را تایید کرده‌اند، گفت: من می‌گویم بازیکن ماست و قرارداد دارد و هیچ بند فسخی هم ندارد و باید بماند، اما من نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم. آنها هم می‌توانند هر چه دوست دارند، بزنند. می‌توانند تیک سبز یا هر چیزی دوست دارند بزنند اما عبدالکریم بازیکن ماست و قرارداد دارد.

معاون پرسپولیس در خصوص پیشنهاد ۳۰۰ هزار یورویی الوکره به این باشگاه برای جذب عبدالکریم عنوان کرد: پیشنهاد روز گذشته الوکره به ما همین بود و ما هم جواب منفی دادیم. این پیشنهادی نیست که ما بخواهیم به آن فکر کنیم.

وی در پاسخ به اینکه اگر رقم بالاتر برود، احتمال دارد عبدالکریم از پرسپولیس جدا شود، گفت: نه، اصلا. فعلا چنین چیزی نیست. ایشان با ما قرارداد دارد و باید در تیم ما بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: