کد خبر: ۹۷۲۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
تعداد بازدید: ۵۷
با تاکید بر ضرورت اجماع کاندیداها پیرامون فرد اصلح، بیان کرد: حضور مردم در انتخابات قوام و دوام نظام و انقلاب را هم در حوزه داخلی و هم در عرصه بین‌المللی تقویت می‌کند. از سوی دیگر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می‌شود تا مردم در تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیر باشند.

کاظمی: انتظار می‌رود کاندیداها در فرصت باقی‌مانده به اجماع برسندبه گزارش خبرداغ ؛حمیدرضا کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت اجماع کاندیداها پیرامون فرد اصلح، بیان کرد: حضور مردم در انتخابات قوام و دوام نظام و انقلاب را هم در حوزه داخلی و هم در عرصه بین‌المللی تقویت می‌کند. از سوی دیگر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب می‌شود تا مردم در تعیین سرنوشت خود تصمیم‌گیر باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری برای مدت چهار سال مردم سکان قوه مجریه را به یک نفر و یک تیم واگذار خواهند کرد. اگر مردم در انتخابات حضور پیدا کنند، در واقع دیدگاه خود را به صندوق رای منتقل کردند اما اگر حضور پیدا نکنند در واقع رای اقلیتی که در انتخابات مشارکت می‌کند تعیین کننده خواهد شد لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات هم نگاه مردم را در اداره کشور همراه می‌کند و هم منجر به قوام و دوام انقلاب خواهد شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است نیروهای جبهه انقلاب به یک جمع‌بندی رسیده تا مردم و دوست‌داران انقلاب تکلیف خود را بدانند، تصریح کرد: نباید اجازه داد تا تشتت، اختلاف و چند دستگی منجر به این شود تا مردم سردرگم شوند. اجماع کاندیداها پیرامون فرد اصلح به انتخاب بهتر مردم کمک خواهد کرد.

کاظمی در پایان گفت: انتظار است در این 2 روز باقی مانده تا انتخابات دلسوزان و علاقه مندان به نظام بنشینند و پیرامون فرد اصلح به یک اجماع برسند. قطعا با اجماع کاندیداها پیرامون فرد اصلح مشارکت مردم در انتخابات بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: