کد خبر: ۹۷۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۷۲
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز وحدت در درون جریان انقلاب و اجماع کاندیداها به نفع فرد اصلح از نان شب واجب‌تر و ضروری‌تر است.

حسینی کیا: اجماع در بین کاندیداهای جریان انقلاب از نان شب واجب‌تر استبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی کیا در گفت و گو با ایسنا با اشاره به ضرورت اجماع کاندیداها به نفع فرد اصلح، بیان کرد: امروز وحدت برای جریان انقلابی از نان شب نیز واجب‌تر و ضروری‌تر است، اگر وحدت صورت نگیرد این اختلاف سبب می شود تا با حداقل رای دولت را واگذار کنند به جریان مقابل. این یک گناه نابخشودنی برای تمام کاندیداهایی است که در این جبهه بوده و تا به امروز تلاش کرده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: نباید با اختلاف کار را پیش برد. لازم است کاندیداها به نفع بزرگان این جامعه و دلسوزان گوش داده و بنشینند و بر اساس یک نظرسنجی علمی قابلیت‌ها را بسنجند و هر کسی که اصلح بود باقی مانده و سایر کاندیداها از صحنه خارج شوند. این یک ضرورت است. کاندیداهای جبهه انقلاب باید از تفرقه فاصله گرفته و به نفع کاندیدا اصلح به اجماع برسند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا زمانی که اجماع صورت گیرد، مردم با شور بیشتری در انتخابات شرکت کرده و منجر به مشارکت بیشتر مردم در انتخابات خواهد شد. هر دو تفکر نیز در صحنه نماینده خواهند داشت. مردم با هر سلیقه ای که دارند پای صندوق رای حضور پیدا کرده و به کاندیدای مورد نظر خود رای خواهند داد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: