کد خبر: ۹۷۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
تعداد بازدید: ۶۰
به دلیل نقص فنی قطار مسافران مشهد در واگن‌ها حبس شدند.

نقض فنی قطار تهران به مشهد/ مسافران در واگن‌ها حبس شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قطار مسافری تهران مشهد از مبدا همدان به دلیل نقض فنی در دیزل حدود ۶ ساعت است که در ایستگاه گرداب متوقف شده است.

یکی از مسافران این قطار در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: قطار تهران مشهد از مبدا همدان شب گذشته با ۲ ساعت تاخیر یعنی ساعت ۲۳ ایستگاه همدان را ترک کرد.

وی ادامه داد: این در حالی است که قطار بعد از ایستگاه گرداب (سمنان) به دلیل بروز آنچه مشکل فنی در دیزل عنوان می‌شود حدود ۵ ساعت است که متوقف شده است.

وی با بیان این‌که سیستم تهویه قطار قطع است و مسافران نمی توانند از سرویس های بهداشتی استفاده کنند، گفت: این قطار برای شرکت بن ریل است و قرار است از ایستگاه سمنان برای قطار دیزل ارسال کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر حدود ۵ ساعت است که در قطار حبس شده‌ایم و به دلیل کار نکردن تهویه حال تعدادی از مسافران مسن و خردسال مناسب نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: