کد خبر: ۹۷۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۹۹
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد ۳۰ نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت‌یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی بودند و هویتی کاملا خارجی داشتند.

خبر مهم سردار پاکپور از شناسایی نقاط پرورش تروریست های اجاره ای در کشورهای همسایهبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سردار محمد پاکپور در گردهمایی سراسری مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه، گفت: سلسله اقدامات آشکار و پنهانی در نیروی زمینی سپاه جریان دارد که تاکنون بسیاری از تهدیدات را در نطفه خفه کرده است.

بنابر گزارش ایسنا، وی افزود: نقش مهم و موثر نیروی زمینی سپاه در جغرافیای وسیع کشور برای صیانت از آرامش و امنیت مردم، اگر چه بسیاری از دسیسه‌های تروریستی و ضدامنیتی دشمن را شناسایی و خنثی شده کرده اما دشمن پس از هر شکست و ناکامی، نقشه‌های تروریستی تازه‌ای طراحی کرده است.

سردار پاکپور تاکید کرد: در اهمیت اقدامات جاری نیروی زمینی سپاه همین بس که اگر برخی طراحی‌های تروریستی دشمن شناسایی و منهدم نمی‌شد، آسیب‌های سنگین و گسترده‌ای را متوجه امنیت مردم می‌کرد و تلفات انسانی زیادی به بار می‌آورد.

وی ادامه داد: سرویس‌های دشمن از ظرفیت گروهک‌های تروریستی، داعشی و سلفی در منطقه استفاده می‌کنند. سرویس‌های دشمن تولید و طراحی اقدامات تروریستی و تجهیز و تدارک و هدایت و سازماندهی تروریست‌ها را بر عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در برخی از کشورهای خارجی، بنگاه‌های پرورش تروریست و خرابکار ایجاد شده است و عامل جنایت‌آفرین پرورش می‌دهند و این تروریست‌ها برای اقدامات تروریستی اجاره داده می‌شوند که البته برخی از این بنگاه‌ها در برخی کشورهای همجوار نیز رهگیری و شناسایی شده است.

وی افزود: در سلسله اقدامات تروریستی که چندی پیش در استان سیستان و بلوچستان انجام شد ۳۰ نفر از عوامل تروریستی بکارگیری شده تربیت‌یافته با افکار و آموزه‌های داعشی و سلفی بودند و هویتی کاملا خارجی داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: